چهارشنبه 29 فروردین 1403
سخنگوی ستاد کل نیروهای مسلح:

فعالیت‌های جهادی میدان عملی راهیان نور است

سردار شکارچی اقدامات فعالان جهادگر را استمرار فرهنگ به جامانده از شهدا عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج دانشجویی؛ سردار ابوالفضل شکارچی، سخنگوی ستاد کل نیروهای مسلح در حاشیه بازدید از چهارمین جشنواره ملی جهادگران به خبرنگار ما اظهار داشت: ما شاهد رشد و شکوفایی خوبی در مجموعه بسیج دانشجویی هستیم.انگیزه، روحیه، دانش، دلسوزی، ابتکار عمل و خلاقیت از ویژگی‌های این نهاد جوان پایه است.

  وی با ابراز تاسف در خصوص نبود شناخت کافی نسبت ظرفیت‌های موجود بسیج دانشجویی در ادامه اضافه کرد: به موجب این ضعف شناختی دستگاه‌های کشور نسبت به این نهادها حتی نتوانسته‌اند بهره کافی را از این ظرفیت ببرند. از کسانی که به ویژه در بسیج  دانشجویی به شیوه جهادی و رایگان در حوزه‌هایی همچون پزشکی، دندان پزشکی، دام پزشکی، کشاورزی و عرصه‌های گوناکون به مردم و کشور خدمت رسانی می‌کنند.

سردار شکارچی توفیقات صورت گرفته در گروه‌های جهادی مردم پایه را موجب خرسندی دانست و افزود: امید است وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های مسئول با بازدید ازاین جشنواره بتوانند از این گروه‌ها حمایت ویژه کنند.

وی بنیان گذار فرهنگ جهادی شهدا عنوان و تصریح کرد: اقدامات صورت گرفته گروه‌های جهادی استمرار فرهنگ به جامانده از شهدا است. راهیان نورهم به این معناست که ما مسیری که شهدا با توفیقاتشان توانستند کشور و انقلاب را حفظ و توسعه دهند، گام برداریم.

سخنگوی ستاد کل نیروی‌های مسلح در پایان اظهار کرد:  امروز جهاد سازندگی و بسیج در همان مسیر شهدا در تلاش برای  رشد، شکوفایی و اقتدار کشور هستند. در واقع میدان عملی راهیان نورهمین فعالیت‌های گروه‌های جهادی است.

شناسه خبر: 734 | تاریخ انتشار: جمعه 5 اسفند 1401 - 15:22 | بازدید: 78 | تعداد دیدگاه : | ارسال توسط : ataghipor
مطالب مرتبط
دیدگاه ها
!
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.