سه شنبه 11 اردیبهشت 1403
رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور:

باگذشت بیش از ۴ دهه بسیج دانشجویی نقش پیش رویی خود را حفظ کرده است

هادی قاسمی صبح امروز در گردهمایی سراسری مسئولین بسیج دانشجویی و طلاب بسیجی در حرم مطهر امام راحل برگزار اظهار کرد: بسیجیان در تهدیدات نظامی لباس رزم می‌پوشند و در تهدید سیاسی می‌شوند بدنه دانشجو و طلبه‌ای که در دهه ۷۰ می‌ایستند.
1

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج دانشجویی، صبح امروز ۲ اذرماه، همزمان با سی و پنجمین سالروز صدور فرمان تاریخی امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بسیج دانشجو و طلبه، ۳ هزار نفر از مسئولین بسیج دانشجویی و بسیج طلاب از سراسر کشور در اجتماعی با عنوان پیشگامان رهایی در مرقد شریف امام راحل حاضر شدند.

این برنامه با سخنرانی مسئول بسیج دانشجویی کل کشور و مسئول بسیج طلاب کل کشور آغاز و در ادامه، سردار سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین به ایراد سخنرانی پرداخت.

اما میهمان و سخنران ویژه این برنامه رئیس جمهور، سید ابراهیم رئیسی می‌باشد که در ادامه با اعضای این دو نهاد تشکلی و علمی کشور صحبت خواهد کرد و حضور وی در این گرهمایی بر اهمیت آن خواهد افزود.

در این گردهمایی هادی قاسمی، رئیس سازمان بسیج دانشجویی بیان داشت:  زمانی که موضوع صیانت از جمهوریت مطرح می‌شود، دانشجویان و طلاب بسیجی می‌ایستند و از جمهوریت نظام دفاع می‌کنند و در مبارزه با فساد به عنوان افسران جنگ نرم نقش خود را اصلاح مسیرها و فرآیندها ایفا می‌کنند. اینگونه است که بسیج نقش پیشرویی خود را با گذشت  بیش از ۴ دهه  از انقلاب اسلامی حفظ کرده است.
قاسمی عنوان کرد: بیش از چهل سال دشمن با این ملت و منطق اتفاق افتاد، اما مردم پای این ایده ایستاده و با صیانت از استقلال، هویت و آبروی خود اجازه ندادند هیچ تهدیدی بر کشور اثرگذار باشد.
وی تأکید کرد: با وجود تهدیدات امنیتی و اطلاعاتی‌، جنگ نظامی، داخلی، تبلیغاتی، فرهنگی و جنگ ترکیبی ملت ایران سرفرازانه از همه این مشکلات عبور می‌کند.
رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور تصریح کرد: این مکتب آزادی‌بخش به ما آزادگی آموخت و کشور را از انواع تلاطم‌ها نجات داد.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی گفت: ما از منطق و ایده جذابی دفاع می‌کنیم که با کودتا و زور اسلحه، تانک و نفربر یا فشار دولت خارجی نیامده بلکه از متن مردم آمده لذا این ایده وقتی متولد می‌شود از جغرافیایی سیاسی ایران فراتر می‌رود و استکبار ستیزان و مظلومان عالم با آن ارتباط می‌گیرند.

وی ابراز داشت: وقتی در جهان امروز تئوری مشکل خودت به خودت ربط دارد، مطرح می‌شود، ایده برخواسته از متن مردم کشورمان دنبال آن است تا بگوید مشکل تو مشکل منم است و حتی حاضرم برای مشکل تو جان هم بدهم. یک روز تهدید نظامی است که افرادی هم چون حسین علم‌الهدی لباس رزم می‌پوشند و وقتی تهدید سیاسی می‌شود وحدت دانشجو و طلبه به‌وجود می‌آید و به عنوان افسر جنگ نرم نقش خود را برای اصلاح فرآیند‌ها ایفا می‌کنند؛ خیلی مدت زیادی از کرونا نگذشته موقعی که همه از‌هم فرار می‌کردند و حتی اموات را با بدترین شرایط دفن می‌کردیم، در این شرایط طلاب و دانشجویان به میدان آمدند و کار تغسیل و تدفین را عهده دار شدند و حتی در مراکز درمانی برای کمک به بیماران حضور یافتند تا بگویند مشکل مردم، مشکل ما هم است.

همچنین حجت‌الاسلام شاهرودی مسئول سازمان بسیج طلاب کشور هم در این مراسم خاطرنشان کرد: امروز در عصری قرار داریم که به برکت امام راحل بسیج مستضعفین در طول دوران در خاک پاک ایران اسلامی غرس شد و اکنون به درختی تنومند تبدیل شده که سایه آن پناهی برای مستضعفان عالم است.

شناسه خبر: 1088 | تاریخ انتشار: پنجشنبه 2 آذر 1402 - 21:03 | بازدید: 89 | تعداد دیدگاه : | ارسال توسط : ataghipor
مطالب مرتبط
دیدگاه ها
!
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.