یکشنبه 9 اردیبهشت 1403
بیانیه

دعوت به حضور در راهپیمایی سراسری ۲۷ آبان ماه و حمایت از مردم مظلوم غزه

ما امروز قلبمان جریحه‌دار و آکنده از آه و بغض است از دیدن تصاویر بدن های بی جانِ کودکان معصوم فلسطینی زیر آوارخانه‌هایشان، درآغوش زنان و مردان دلیر اما شکسته بال وزخمیِ فلسطینی، که هر آن منتظر تقدیم قربانی دیگر درراه خدا هستند.

 

"بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِيمِ"

 

«الَّذِينَ كَفَرُوا وَصَدُّوا عَنْ سَبِيلِ اللَّهِ أَضَلَّ أَعْمَالَهُمْ»

 

خداوند برنامه‌ها و اهداف دشمنان کافر را و کسانی که در مسیر خدا سنگ‌اندازی می‌کنند، بی‌اثر می‌سازد و آنها را با شکست مواجه میکند.

 

(آیه ۱سوره محمد)

 

 

سیاست کثیف سرگرم کردن جبهه مقاومت به جنگ‌های داخلی که سیاست همیشگی صهیونیسم بوده و همواره هست بر سر خودشان آوار گشته و این اختلافات شدید و اذعان به شکست مقامات و منابع صهیونیستی، از وزیر دارایی‌شان گرفته تا نخست وزیر اسبقشان حاصل ایستادگی و مقاومت مردان و زنان خدا  و تن ندادن عقول بشریت به دسیسه‌ها و فتنه‌های نحس حاصل از اندیشه ی صهیونیست‌های ضد بشریت است.

 

ما امروز قلبمان جریحه‌دار و آکنده از آه و بغض است از دیدن تصاویر بدن های بی جانِ کودکان معصوم فلسطینی زیر آوارخانه‌هایشان، درآغوش زنان و مردان دلیر اما شکسته بال وزخمیِ فلسطینی،  که هر آن منتظر تقدیم قربانی دیگر درراه خدا هستند.

 

اینک این فلسطینِ غرق در خون اما ایستاده استوارِ امروز است که قلبمان را مالامال از مقاومت و شرف وایستادگی کرده و توأم بااشک مظلومیت فریاد الله اکبر مقتدرانه سر میدهد و این اقتدار مظلومان عالم است که روبه روی دیدگان جهانیان  اسراییل جلاد را سرافکنده و مغلوب کرده است.

 

حججی حجت خداشد،  حججی مظلومی بود مقتدر،که مظلومانه به شهادت رسید اما اقتدار و صلابت مدافعان حرم را به رخ جهانیان کشید و اینک کودکان غزه که معصومانه،زنجیروار به سوی بهشت پر گشوده‌اند نیز حجت‌های خدا هستند که با تقدیم جانِ پاکشان تاریخ مظلومیت فلسطین را پس از طوفان مقتدرانه ی الاقصی برای جهانیان با زبان سرخ شهادت تفسیر می‌کنند و بر طبل رسوایی ظالمان و مستکبران و ایادی ابلیس میکوبند.

 

صهیونیست‌ها سال‌هاست با سیاست یهودی‌سازی به دنبال قطع کردن ریشه اسلامند اما غافلند که یدالله فوق ایدیهم و این جهان است و گرایش خیل عظیم بشر به اسلام و حقیقت و عدالت، و خداوند هرگز طغیان غاصبانِ دژخیم را بی‌جواب نخواهد گذاشت.

 

ما با حضورمان در راهپیمایی بیستُ هفتم آبان ماه در این برهه حساس و آخرالزمانی نام خود را به عنوان مدافع مظلومانی که در خط مقدم  مقاومت اسلامی ایستاده اند ثبت میکنیم  تا به ندای هل من ناصر ینصرنی امام عزیزمان  که در داغ علی اصغرهای معصوم زمانه داغدار است لبیک بگوییم واین اندک کار ما و آغاز راه ماست ان شاءالله تا تحقق حکومت عدل مهدوی.

شناسه خبر: 1063 | تاریخ انتشار: شنبه 27 آبان 1402 - 15:46 | بازدید: 91 | تعداد دیدگاه : | ارسال توسط : ataghipor
دیدگاه ها
!
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.