دوشنبه 27 فروردین 1403

پیش‌بینی اعزام ۵۰ هزار دانشجو به اردو‌های راهیان پیشرفت در سال آینده / شرکت ۱۷ هزار تاکنون

معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج دانشجویی، گفت: امیدواریم بتوانیم سال آینده حدود ۵۰ هزار نفر از دانشجویان را به اردو‌های راهیان پیشرفت اعزام کنیم.

حامد اقبالی، معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج دانشجویی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: اردوی راهیان پیشرفت برنامه‌ای است که دانشجویان در قالب طی یک تا چند روز از دستاورد‌ها و پیشرفت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در نقاط مختلف بازدید می‌کنند.

وی با بیان اینکه اردو‌های راهیان پیشرفت با هدف امید آفرینی، معرفی دستاورد‌های کشور و ایجاد انگیزه در دانشجویان برای حل مسائل برگزار می‌شوند، اظهار کرد: در اردو‌های راهیان پیشرفت به روایت حل مسئله پرداخته می‌شود.

اقبالی با اشاره به اینکه در سال جاری حدود ۱۷ هزار نفر از دانشجویان دانشگاه‌های مختلف در قالب اردو‌های راهیان پیشرفت از دستاورد‌ها و پیشرفت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بازدید کرده‌اند افزود: دانشجویان از ۱۰۰ دستاورد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در نقاط مختلف کشور شامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در عسلویه، هوا فضای سپاه پاسداران، مپنا، نیروگاه هسته‌ای بوشهر و دیگر مجموعه‌های صنعتی کشور بازدید کرده‌اند.

وی با بیان اینکه اردو‌های راهیان پیشرفت در نقطه شکل گیری قرار دارند و امیدواریم به مانند اردو‌های راهیان نور که از ۲۰ ساله پیش شروع شده اند به یک حرکت عمومی تبدیل شوند، اضافه کرد: امروز علاوه بر اعزام‌های دانشجویی در قالب اردو‌های راهیان پیشرفت دغدغه اعزام به این اردو‌ها در فضای عمومی کشور و به ویژه در حوزه دانش آموزی شکل گرفته است.

اقبالی با اشاره به اینکه امیدواریم بتوانیم تا پایان سال ۲۰ هزار نفر از دانشجویان را به اردو‌های راهیان پیشرفت اعزام کنیم، اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم سال آینده نیز حدود ۵۰ هزار نفر از دانشجویان را به اردو‌های راهیان پیشرفت اعزام کنیم.

شناسه خبر: 755 | تاریخ انتشار: پنجشنبه 18 اسفند 1401 - 13:38 | بازدید: 339 | تعداد دیدگاه : | ارسال توسط : ataghipor
مطالب مرتبط
دیدگاه ها
!
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.