پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403

زلفی‌گل: ابتکار بسیج دانشجویی برای دیدار دانشجویان با مسئولان، عالی بود / گفتگو و تعامل به نفع جامعه است

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: ابتکار جدید بسیج دانشجویی برای دیدار دانشجویان با وزرا و مسئولان بسیار عالی بود که باید از رئیس بسیج دانشجویی کشور و تیم برگزار کننده تشکر کنیم.
1

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج دانشجویی، محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری  در حاشیه همایش «پیشگامان رهایی» گفت: مراسم بسیار عالی بود. ما سعی می‌کنیم در فرصت‌هایی که مقدور است حضور داشته باشیم. 

زلفی‌گل همایش «پیشگامان رهایی»را ابتکار جدید بسیج دانشجویی دانست و گفت: ابتکار جدید بسیج دانشجویی برای دیدار دانشجویان با وزرا و مسئولان بسیار عالی بود که باید از رئیس بسیج دانشجویی کشور و تیم برگزار کننده تشکر کنیم. 

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از مزایای دیدار دانشجویان با مسئولان اجرایی گفت: این ابتکار بسیار جالب بود که هرکدام از دانشجویان بر اساس رشته تخصصی خود با وزیر مرتبط جلسه داشته باشند و نقطه نظرات وزیر را بشوند و همچنین مشکلات کلان ر از زبان وزیر بشوند. 

وی افزود: واقعیتی وجود دارد این است دانشجویان فکر می کنند مسئولان دولتی اصلا اشراف به مسائل و مشکلات جامعه دارند؛ شک نکنید اشراف دارند. حال سوال مطرح است چرا مسائل به این راحتی حل نمی شود؟ برخی مسائل و مشکلات بسیار پیچیده هستند. دانشجویان در دیدار با مسئولان دولتی در جریان مسائل قرار گرفته و فکر آنها باز می شود؛ حتی می توانند راهکار ارائه بدهند.

زلفی‌گل با تاکید بر گفتگو و تعامل گفت: با حضور و گفتگوی مسئولان دولتی با دانشجویان، آنها متوجه می شوند با چه مشکلاتی روبرو هستیم و در بطن قضیه قرار می‌گیرند و ما نیز متوجه می شویم جامعه از مسئولان چه می خواهد. هر چقدر گفتگو و تعامل بیشتر باشد به نفع جامعه و نظام است.

شناسه خبر: 1101 | تاریخ انتشار: دوشنبه 6 آذر 1402 - 09:55 | بازدید: 31 | تعداد دیدگاه : | ارسال توسط : ataghipor
مطالب مرتبط
دیدگاه ها
!
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.