یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در بسیج دانشجویی

حجت‌الاسلام رضایی: دانشجویان میدان‌دار عرصه انقلاب هستند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در تهران که امام خمینی(ره) از آن به انقلاب دوم تعبیر کردند، بسیار مهم و حتی بااهمیت‌تر از انقلاب اول بود، عنوان کرد: امروز نیز همچون زمان ابتدای انقلاب، جوانان و دانشجویان، میدا
1

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج دانشجویی، صبح روز یکشنبه (۱۶ اردیبهشت) مراسم گرامیداشت مقام استاد شهید مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سازمان بسیج دانشجویی، با حضور حجت الاسلام و المسلمین عین الکمال، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج دانشجویی‌، حجت‌الاسلام والمسلمین علی رضایی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفی، هادی قاسمی، رئیس سازمان بسیج دانشجویی و جمعی از کارکنان این سازمان برگزار شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین علی رضایی طی سخنانی در این مراسم اظهار کرد: اولین رکن انقلاب ما اسلام است. «اسلام»، «مردم» و «امامت و ولایت مطلقه فقیه»، از جمله ارکان اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شوند که چنانچه خدای ناکرده هرکدام از آن‌ها کمرنگ شوند، انقلاب ما دچار مشکل خواهد شد.

وی با بیان اینکه همه اقشار مردم در به ثمر نشستن و پیروزی انقلاب اسلامی، حضوری پررنگ و نقشی تاثیرگذار داشتند که در این میان دانشجویان میدان‌دار عرصه بودند، گفت: دانشجویان پیرو خط امام (ره) در زمان استقرار اولین دولت در جمهوری اسلامی ایران، زمانی که احساس کردند مسیر انقلاب در حال خارج شدن از ریل اصلی خود است، به میدان آمدند و ۱۳ آبان را رقم زدند.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در تهران که امام خمینی (ره) از آن به انقلاب دوم تعبیر کردند، بسیار مهم و حتی بااهمیت‌تر از انقلاب اول بود، عنوان کرد: امروز نیز همچون زمان ابتدای انقلاب، جوانان و دانشجویان، میدان‌دار عرصه انقلاب هستند.

شناسه خبر: 1222 | تاریخ انتشار: دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 - 13:19 | بازدید: 26 | تعداد دیدگاه : | ارسال توسط : ادمین سایت
دیدگاه ها
!
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.