پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403
یادداشت دانشجویی |

تازه به دوران رسیده‌ها؛ کاسبان اغتشاشات

کمی دقت کنید! هرگز رسانه‌های فارسی زبان دشمن علیه سرمایه داران زالو صفت که جدای از پاک دستان تولید و اقتصاد اند هیچ تحریک ندارند. علیه رباخواری، مواد مخدر، رانت خواران و دیگر کار‌های غیراخلاقی‌شان.
تازه به دوران رسیده‌ها؛ کاسبان اغتشاشات
شناسه خبر: 582 | تاریخ انتشار: دوشنبه 21 آذر 1401 - 15:29 | بازدید: 15 | تعداد دیدگاه : | ارسال توسط : ataghipor

یاسین علی‌محمد؛ * «بنز، بی ام و، پورشه، سرمایه دار بی ریشه، سهم مردم چی میشه» باید این شعار جریان انقلابی و مستضعفین بخصوص در تهران علیه یک درصدی‌های زالو صفت خونخوار منطقه یک تهران باشه که در لابه‌لای مردم نجیب و با اصالت و دیندار و شهید پرور شمیرانات؛ برج‌های حرام ناشی از ربا و موادمخدر و رانت و هر فعل حرام لانه کرده اند؛ نهادینه شود.

باید دختر و پسر نوجوان دهه هشتادی بفهمد که این تازه به‌‍دوران رسیده‌ها هم امنیت دارند و آرامش و نه دغدغه نان و آب؛ تا پاسی از نیمه شب به دور دور در بلوار شهید اندرزگو و کوچه پس کوچه‌های الهیه (فرشته) با بنز و بی ام و و پورشه پرداخته و در ویلا‌های لواسانات تا لنگ ظهر می‌خوابند. اصلا هم دلشان برای شما نمی‌سوزد. ساعت
۱۱ هم در کافه صبحانه‌های کافرستان نیاوران و فرشته و... صبحانه‌های پانصد هزارتومان به بالا می‌خورند و در اینستاگرام حسرتش برای شما می‌ماند. در کف خیابان نیروی خدوم امنیت مراقب است از پشت سر نزنند تو را تا کشته دیگری پیراهن خونین نشود و سپر بلای تو می‌شوند.

اینطرف بچه سوسول‌های یک درصدی که قیمت ساعت مچی شان از پول پیش خانه اجاره ایی من و تو هم بیشتر است، در رستوران‌های لاکچری نشسته و برنامه تور خارجی به اروپا و ... برنامه ریزی می‌کنند و اصلا هم مهم نیستید برای آنها.

برای آن‌ها قیمت جهانی ارز و طلا مهم است. راحت و در کمال امنیت سربازان گمنام کل نیرو‌های مسلح که خونب‌های شهادت مظلومانه آنهاست؛ برای خود می‌چرخند.

آیا حاضرند اموال خود که نه؛ یکماه از سود یکی از سپرده‌های چندصد میلیاردی خود را به شما ببخشند؟ هرگز. آن‌ها در شهرک‌های ویلایی نوار گیلان و مازندران که با تساهل مدیران میانی حرامزاده تبدیل به فسادخانه‌های علنی شده در جشن و پایکوبی آخر هفته اند یا در دیزین و... به تفریحات زمستانی پرهزینه مشغول.


می‌دانم که غرق در سوالات هستید که چه شد؟ آن همه وعده مهاجرت و... لیدر‌های خارج نشین با اکانت‌های مستعار دیگر جواب نمی‌دهند؟

کمی دقت کنید! هرگز رسانه‌های فارسی زبان دشمن علیه سرمایه داران زالو صفت که جدای از پاک دستان تولید و اقتصاد اند هیچ تحریک ندارند. علیه رباخواری، مواد مخدر، رانت خواران و دیگر کار‌های غیراخلاقی شان.

یکبار از خود سوال کنید چرا دستور حمله و آتش زدن به نمایشگاه‌های خودرو‌های میلیاردی و مال‌ها و مراکز خرید در نیاوران و اقدسیه و جماران و کامرانیه و فرمانیه و فرشته و... داده نمی‌شود؟ این عجیب نیست؟ سنت الهی و اراده الهی بزودی نسخه و طومار طبقه نوظهور اشرافی؛ این لجن‌های آخرالزمانی مکنده خون مردم را در هم خواهد پیچید.


آری؛ مرگ بر اشرافیت زالو صفت تهران؛ بنز و بی ام و و پورشه؛ سرمایه دار بی ریشه؛ سهم مردم چی میشه؟

یاسین علی‌محمد-فعال دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کرج

انتشار یادداشت‌های دانشجویی به معنای تأیید تمامی محتوای آن توسط «خبرگزاری دانشجو» نیست و صرفاً منعکس کننده نظرات گروه‌ها و فعالین دانشجویی است.

 

دیدگاه ها
!
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.