پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403

کتاب روایت تسخیر

روایتی تصویری از تسخیر لانه جاسوسی

نویسندهبنیاد بین‌المللی استکبارشناسی ۱۳ آبان

انتشارات سازمان بسیج دانشجویی

کتاب روایت تسخیر یکی از آثار پژوهشی انتشارات سازمان بسیج دانشجویی است. کتاب روایت تسخیر، روایتی تصویری از تسخیرلانه جاسوسی در طول ۴۴۴ روز است.

درباره کتاب روایت تسخیر

این کتاب که زبان های انگلیسی و فارسی چاپ شده تلاش دارد یک روایت صحیح و بی‌طرفانه را از اتفاقات تسخیر برای مخاطبین داخلی و خارجی به تصویر بکشد. در بخشی از مقدمه این کتاب آمده است:« یکی از مهم‌ترین مأموریت‌های نیروهای انقلابی، تببین ماهیت استکبار و جلوگیری از به فراموشی سپردن جنایات آن است؛ تا این‌که ابتدا در بین ملت مسلمان ایران و سپس مسلمانان جهان و در نهایت همۀ مظلومان و مستضعفان عالم، این آگاهی و بصیرت نسبت به ظلم‌های استکبار جهانی ایجاد شود و آن‌گاه حرکتی عظیم برای ریشه‌کن کردن این ستمگری‌ها و ستمگران آغاز شود. نیروهای مؤمن انقلابی باید از هر موقعیتی برای افزایش این آگاهی و تقویت این حرکت استفاده کنند. اکنون پس از گذشت چهار دهه از ماجرای تسخیر، با توجه به خلأ موجود در بازتاب صحیح علل و چرایی بروز این واقعه -بالأخص برای جوانان و مخاطبان غیرایرانی- بنیاد بین المللی استکبارشناسی در کتاب پیشِ رو سعی کرده است تا با استفاده از تصاویر آرشیوی و کمتر دیده‌شده، سیری مصور از ماجرای انقلاب دوم را تدوین کند

بسیج دانشجویی به عنوان یکی از بزرگترین دستاوردها و نهادهای انقلاب اسلامی می‌کوشد در حوزه جنگ نرم در میدان نبرد نوین با دشمن تلاش کند و در این راستا انتشار کتاب‌هایی با رویکرد و محوریت اعتلای نقش‌آفرینی بسیج دانشجویی و با محتواهای گوناگون آموزشی و آگاهی دهنده را در دستور کار خود قرار داده است.

هدف این سازمان فرهنگسازی، ایجاد روحیه مطالبه‌گری و تصمیم‌سازی برای مسئولان، تربیت نیروهای متعهد و در نهایت ورود در میدان عمل برای ساختن جامعه اسلامی است.

کتاب روایت تسخیر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب روایت تسخیر از این انتشارات می‌تواند راهنما و راهگشایی برای دانشجویان متعهد و انقلابی باشد تا در جهت افزایش دانش و بینش انقلابی خود از آن بهره‌مند شوند.

شناسه خبر: 495 | تاریخ انتشار: سه شنبه 10 آبان 1401 - 15:36 | بازدید: 32 | تعداد دیدگاه : | ارسال توسط : ataghipor
مطالب مرتبط
دیدگاه ها
!
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.