شنبه 1 اردیبهشت 1403

بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن و دهه فجر

انقلاب اسلامی ایران، انفجار نور در جهان ظلمانی مستكبران بود. ملت خداجو، عدالت‌خواه، استقلال‌طلب و استكبار ستیز ایران اسلامی در این انقلاب شكوهمند، با لبیك به مقتدا و رهبر خویش، كاخ ستم و جور وابسته به اجانب را درهم شكست و حكومتی بر پایه احكام اسلامی و رهب

وَلَمَّا بَرَزُوا لِجَالُوتَ وَجُنُودِهِ قَالُوا رَبَّنَا أَفْرِغْ عَلَيْنَا صَبْرًا وَثَبِّتْ أَقْدَامَنَا وَانْصُرْنَا عَلَى الْقَوْمِ الْكَافِرِينَ

 

 

انقلاب اسلامی ایران، انفجار نور در جهان ظلمانی مستكبران بود. ملت خداجو، عدالت‌خواه، استقلال‌طلب و استكبار ستیز ایران اسلامی در این انقلاب شكوهمند، با لبیك به مقتدا و رهبر خویش، كاخ ستم و جور وابسته به اجانب را درهم شكست و حكومتی بر پایه احكام اسلامی و رهبری ولایت مطلقه فقیه را بنا نهاد.

 

انقلاب اسلامی ایران در عصری به وقوع پیوست که فرهنگ استعمار و استکبار بر تمام جهان سایه افکنده بود و امام خمینی (ره) با الگو گرفتن از مبارزه و ایستادگی پیامبر اسلام (ص) در پیروزی و حاکمیت دین مبین اسلام و در دنیایی آلوده به ظلم و ستم و استیلای استعمار امپریالیستی بر جهان، انقلاب اسلامی ایران را با شعار « نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی» رهبری نمود و سرانجام پس از سال‌ها مجاهدت و پایمردی ودیعه الهی تحقق یافت و نهضت اسلامی ایران به پیروزی رسید.

 

اعجاز روشنی که در ۲۲ بهمن سال ۵۷ بر تارک تاریخ نشست میراث گران‌بهای سال‌ها ستوه و ستیز ملتی نستوه بود که به اشارات امام بیداری‌ها سیطره نظام استبداد و سلسله طاغوت را بر نتابید و با پایمردی به آرمان‌های والای خود که بر افراشتن پرچم توحید، حاکم ساختن نظام مردم‌سالاری دینی و تجلی فرهنگ ریشه گرفته از اسلام ناب محمدی بود، دست یافت. ما امت دلاوری هستیم که از آتشفشان حادثه‌ها با امداد ایمان و رهبری ولایت گذر کرده‌ایم، در عرصه جنگ سخت پیروز میدان بوده‌ایم؛ در ستیز نرم فرهنگی سرافراز شده‌ایم و دشمن به شعله‌های خشم و شکست خود در برابر عزم ملت ایران اقرار کرده است و در سایه هدایتهای روشنگرانه ی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و با نثار خون شهیدان هشت سال دفاع مقدس، شهیدان هسته ای، مدافعان حرم اهل بیت (ع) و مدافعان امنیت، صبر و استقامت ملت بزرگ ایران به ثمر نشسته است و استکبار جهانی در برابر اراده ملت ایران زمین گیر و نا امید شده است.

 

خورشید چهل و چهارمین بهار پرطراوت استقلال آزادی در حالی در سرزمین اسلام ناب محمدی با شعار «ایران استوار، ۴۴سال افتخار» طلوع می‌کند که جهانیان و مستکبران، محو تماشای عظمت و اقتدار خیره‌کننده ملت عاشق رسول الله (ص) شده است و در پرتو امواج بیداری ‌بخش انقلاب بزرگ الهی، مناسبات و معادلات ساخت قدرت جهانی، خارج از اراده مستکبران و نظم ادعایی قدرت‌های سلطه‌گر به نفع مستضعفین بشریت در حال گذر از یک پیچ تاریخی مهم و سرنوشت ساز قرار گرفته است و بیش از هر مقطع زمانی، بستر تحقق وعده خداوندی برای "حکومت جهانی مستضعفین" و درک ظهور "موعود" مهیا شده است.

 

انقلابی که اکنون با گذر از فتنه‌ها و تهدیدها، راه خویش را یافته و با صلابت در مسیر روشن احیای تمدن نوین اسلامی گام بر می دارد. ما دانشجویان و نسل جوان امروز با افتخار به راه رفته این ملت، با فرمان پذیری از رهبر و مقتدای خود، با همه توان از امانت سنگینی که بر دوش دارد، پاسداری می کند و با صلابت در مسیر تحقق آرمانهای انقلاب گام بر می دارد و اینک با حضور خود در راهپیمایی ۲۲بهمن، بر سر یاوه گویان بی منطق و سردمداران نظام کفر جهانی که بار دیگر در شیپور تهدید می دمند، مقتدرانه فریاد مرگ بر آمریکا که نشانه عدالت‌خواهی، استقلال‌طلبی و استكبار ستیزی است، می زنیم و منتظرندای ولی و مقتدای خویش هستیم و با همه وجود در راه آرمان و اعتقاد پاکش جان خویش را نثارش میکنیم.

 

 شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور از آن‌جا که خود را از ملت دانسته و مأموریت خود را تلاش برای سعادت ملت می‌داند، از آحاد مردم شریف ایران اسلامی دعوت می‌کند تا در ۲۲ بهمنی دیگر، در راه زنده نگه داشتن و رسیدن به آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی و تجدید میثاق با ولی و نائب امام زمان(عج)، همچون گذشته پرشور و عزتمندانه در صحنه حضور پیدا کنند و مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و دشمنان اسلام و انقلاب زنند.

 

والسلام علی من اتبع الهدی

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور

شناسه خبر: 719 | تاریخ انتشار: پنجشنبه 20 بهمن 1401 - 21:31 | بازدید: 44 | تعداد دیدگاه : | ارسال توسط : ataghipor
مطالب مرتبط
دیدگاه ها
!
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.