جمعه 10 فروردین 1403

آرشیو

1
آیین تودیع و معارفه مسئول و ناحیه بسیج دانشجویی استان ایلام با حضور رئیس سازمان بسیج دانشجویی، رؤسای دانشگاه‌ها، جانشین سپاه امیرالمومنین استان و مسئولین ناحیه بسیج دانشجویی و دانشجویان در دانشگاه ایلام برگزار شد.

آیین تودیع و معارفه مسئول و ناحیه بسیج دانشجویی استان ایلام

علی محمدی رئیس دانشگاه ایلام ضمن تشریح ویژگی‌های بسیج گفت: مهمترین ویژگی آقای نیازی مدیریت و پیگیر بودن در امورو ویژگی برجسته آقای رضایی تواضع ورزیدن است.

 

سردار کریمیان، جانشین سپاه امیرالمومنین نیز ضمن تشریح قدرت و جایگاه جمهوری اسلامی در جهان گفت: جهان در حال دگرگونی غیر قابل انکاری است.

 

1
عضو هیأت اندیشه‌ورز پژوهشکده‌ی سیاست‌پژوهی و مطالعات راهبردی حکمت، با بیان این‌که شک و تردید سرآغاز گفت‌وگو با دیگران و «جزم‌اندیشی» در مقابل «آزاداندیشی» است، گفت: احتمال خلاف داشتن به‌معنای وجود شک و تردید است.

شک و تردید سرآغاز گفت‌وگو و جزم‌اندیشی در برابر آزاداندیشی است

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج دانشجویی، سجاد هجری، در نشست نمایندگان تشکل‌ها و انجمن‌های علمی دانشجویی با موضوع «گفت‌وگوی آزاداندیشانه از ضرورت تا تجربه»، که به همت پویش آزاداندیشی گفتار در سالن جلسات مرکز راهبردی فرهنگ و رسانه برگزار شد، با طرح این پرسش‌ها که آیا تاکنون با خود گفت‌وگو کرده‌اید؟ آیا چیزی به‌عنوان گفت‌وگو با خود شنیده‌اید؟ آیا این موضوع معنادارست؟

1
در پی حمله بامداد امروز سپاه پاسداران به مقر تروریست‌ها در سوریه و مقر موساد در اربیل عراق، بسیج دانشجویی دانشگاه تهران با انتشار پیامی از این حمله استقبال کرد.

پاسخ سخت تا گرفتن انتقام از آمریکا، رژیم صهیونیستی و مزدورانشان در منطقه ادامه خواهد داشت

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج دانشجویی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌های جداگانه از انهدام مقرهای جاسوسی موساد در اربیل عراق و داعش در سوریه با موشک‌های بالستیک خبر داد.

1
رهبر معظم انقلاب در تبیین ویژگی‌های بی‌نظیر مردم ایران به‌عنوان مردمی عمیقاً دوست‌داشتنی، گفتند: مردم ما مردمی بسیار خوب و مؤمن هستند و حتی کسانی که به برخی ظواهر ملتزم عملی نیستند، دلشان با خدا و معانی و مفاهیم معنوی است

دیدار ائمه جمعه سراسر کشور با رهبر انقلاب

ایشان همچنین ایستادگی و توکل مردم مظلوم غزه را باعث تحسین جهانیان، ترویج اسلام و توجه ملت‌ها به قرآن دانستند و فعالیت ملت یمن و دولت انصارالله را در دفاع از مردم غزه، مصداق بارز جهاد فی سبیل‌الله خواندند.

1
آیین تکریم و معارفه جانشین و معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج دانشجویی باحضور سردار معروفی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.

آیین تکریم و معارفه جانشین و معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج دانشجویی

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج دانشجویی، آیین تکریم و معارفه جانشین و معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج دانشجویی باحضور سردار معروفی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.

 

1

آیین تکریم و معارفه جانشین و معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج دانشجویی‌

آیین تکریم و معارفه جانشین و معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج دانشجویی‌ باحضور سردار معروفی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.

1

آیین تکریم و معارفه جانشین و معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج دانشجویی‌

آیین تکریم و معارفه جانشین و معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج دانشجویی‌ باحضور سردار معروفی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.

1
اکبر محمدی پور به عنوان مسئول بسیج دانشجویی استان گیلان منصوب شد.

مسئول بسیج دانشجویی استان گیلان انتخاب شد

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج دانشجویی،  اکبرمحمدی پور مسئول بسیج دانشجویی استان گیلان شد.

1

تجمع جمعی از مردم و دانشجویان مقابل سفارت انگلیس

جمعی از مردم و دانشجویان تهران، شامگاه جمعه ۲۲ دی ماه ۱۴۰۲ در اعتراض به تجاوز نظامی آمریکا و ۹ کشور به مواضع انصارالله یمن، مقابل سفارت انگلستان در تهران تجمع کردند.

1
جمعی از مردم و دانشجویان با برپایی تجمع در مقابل سفارت انگلستان، حمله تجاوزکارانه این کشور با همراهی و سردمداری آمریکا را محکوم کردند.

دانشجویان اقدام متجاوزانه آمریکا و بریتانیا در حمله به یمن را محکوم کردند

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج دانشجویی، جمعی از مردم و دانشجویان با برپایی تجمع در مقابل سفارت انگلستان، حمله تجاوزکارانه این کشور با همراهی و سردمداری آمریکا را محکوم کردند.