پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403

سردار غلامرضا سلیمانی: برنامه‌های اعتلایی در دستور کار بسیج دانشجویی قرار دارد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین، گفت: برنامه‌های اعتلایی و اجرای بیانیه گام دوم، متناسب با اندیشه‌های امامین انقلاب از مهم‌ترین مطالبات پیش روی هادی قاسمی مسئول جدید بسیج دانشجویی خواهد بود.
1

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج دانشجویی،  سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین امروز در مراسم تودیع و معارفه مسئولان سازمان بسیج دانشجویی کشور، گفت: بسیج دانشجویی و طلاب یکی از میراث‌های ماندگار امام راحل است که راهبرد باعظمتی را پیش روی آن‌ها گذاشتند که در دوران امامت، ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای عزیز، عمق و توسعه پیدا کرد.

سازمان بسیج دانشجویی

وی ادامه داد: در همه سال‌ها در اندیشه رهبر معظم انقلاب به بسیج دانشجویی، توجه زیاد و پررنگی به چشم می‌خورد. دانشجویان انقلابی در این مجموعه از ابتدای تأسیس تاکنون در دوره‌های مختلف و در مسیر تاریخی انقلاب اسلامی در گام نخست و گام دوم خوب درخشیده‌اند.

سردار سلیمانی با بیان اینکه پیش‌قراولی و پیشتازی در نقش‌آفرینی‌ها از برجسته‌ترین ویژگی‌های این مجموعه است، بیان کرد: پیاده‌سازی اهداف ترسیم شده به‌ویژه در سال‌های اخیر، تحرک و جنبش بسیار خوبی را در این مجموعه ایجاد کرد که باید قدر این مجاهدت‌ها را دانست.

وی با اشاره به اینکه در دوران مختلف فعالیت محمدحسین کفعمی در بسیج، تحولات مؤثری را شاهد بوده‌ایم، افزود: در دوران مسئولیت وی در سازمان بسیج دانشجویی هم تحولات و میدان‌داری در مقاطع حساس و پراهمیت مورد نیاز انقلاب را شاهد بودیم که این موارد مورد تقدیر رهبر معظم انقلاب قرار گرفت.

سازمان بسیج دانشجویی

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: با توجه به نیاز پیش روی انقلاب اسلامی، در این قشر، نگاه حساس و عاقلانه لازم بود که با یک مشورت جمعی از بین گزینه‌های معرفی شده، برادر هادی قاسمی که بیش از ۲۰ سال در مجموعه بسیج فعال بوده است مورد وفاق قرار گرفت و کفعمی نیز سمت مشاور رئیس سازمان بسیج را بر عهده خواهد گرفت.

وی درباره ویژگی‌های کاری و رفتاری مسئول جدید بسیج دانشجویی، افزود: حضور فعال و منسجم در راهیان پیشرفت، راهیان نور، اردو‌های جهادی، فعالیت‌های جریانی در دانشگاه‌ها، عنصر فعال رسانه‌ای و خلاقیت‌ها و توانایی‌های دیگر از برجستگی‌های اصلی وی است که با در نظر گرفتن آن‌ها و با حکم فرمانده کل سپاه پاسداران به این سمت منصوب شدند.

سردار سلیمانی با بیان اینکه برنامه‌های اعتلایی و اجرای بیانیه گام دوم، متناسب با اندیشه‌های امامین انقلاب از مهم‌ترین مطالبات پیش روی برادر قاسمی خواهد بود، خاطرنشان کرد: بسیج دانشجویی در این دوران با کمک دانشجویان عزیز انقلابی، بی‌شک در تمامی سطوح، جهاد و جهش و هم‌افزایی بین اقشار، دانشگاه‌ها و دستگاه‌های اداری مرتبط را در دستورکار قرار خواهد داد و جوانان عزیز کشورمان با انگیزه الهی و انقلابی و با روحیه جهادی، کوتاه‌ترین مسیر و خلاقانه‌ترین روش‌ها را برای رسیدن به اهداف طراحی شده میسر خواهند کرد.

پایان پیام/

شناسه خبر: 891 | تاریخ انتشار: چهارشنبه 25 مرداد 1402 - 18:06 | بازدید: 228 | تعداد دیدگاه : | ارسال توسط : ataghipor
دیدگاه ها
!
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.