پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403

دوره توانمندسازی صراط نور ویژه خادمین کاروان های راهیان نور دانشجویی استان سمنان برگزار شد

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان از برگزاری دوره توانمندسازی صراط نور خبر داد و افزود: این دوره با حضور خادمین کاروان های راهیان نور بسیج دانشجویی استان سمنان، در شهر مقدس قم به مدت سه روز از ۶ الی ۸ دی ماه برگزار شد.

محمدامین بخشیان با بیان این مطلب که این دوره، سومین دوره توانمندسازی و آموزشی صراط نور محسوب می شود، اظهار کرد: پس از روایت جغرافیایی و احساسی در سال های اخیر، روایت گفتمانی در سرفصل های آموزشی دوره صراط نور ۳ قرار گرفت.

 

وی هدف از برگزاری دوره را ارتقای آمادگی دانشجویان در راستای اجرای اردوی راهیان نور تحول آفرین و فناورانه جهت اعزام عموم دانشجویان به استان خوزستان و زیارت یادمان های عملیانی دفاع مقدس عنوان کرد.

 

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان با اشاره به اینکه دانشجویان حاضر در دوره، ارکان اصلی اجرای اردو های راهیان نور هستند، بیان کرد: دانشجویان با فراگیری مباحث تئوری و تجربیات اجرایی، نقشه های عملیاتی اجرای یک اردوی فناورانه را طراحی کردند.

 

بخشیان از حضور استاد محمد علیان، مسئول مرکز طراحی راهیان نور انقلاب اسلامی به‌عنوان مدرس در دوره خبر داد و گفت: مؤسسه "مطرا" در سال های اخیر اقدامات شایسته ای را جهت ارتقای کیفیت و بهره وری راهیان نور ترتیب داده است.

 

گفتنی است در پایان این دوره و مراسم اختتامیه، دانشجویان از روایتگری حاج عظیم ابراهیم پور، رزمنده و راوی سرشناس دفاع مقدس بهره مند شد و در نهایت "دوره صراط نور۳" پس از سه روز به کار خود پایان داد.

شناسه خبر: 1172 | تاریخ انتشار: دوشنبه 11 دی 1402 - 11:40 | بازدید: 356 | تعداد دیدگاه : | ارسال توسط : ataghipor
دیدگاه ها
!
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.