مهدی انجیدنی مدیر پیام‌رسان ایرانی گپ در نشست «بررسی پیام‌رسان‌های ایرانی، کارآفرینی و خلاقیت» :

با وجود فضاسازی‌های منفی نزدیک به ۱۰ میلیون نفر در پیام رسان‌های داخلی هویت خود را ثبت کرده‌اند.

۵۰ نیروی رسمی و قراردادی در این پیام‌رسان مشغول به فعالیت هستند و تعدادی نیز در حوزه‌های مختلف از جمله تولید محتوا و برنامه‌نویسی به صورت غیر مستقیم با ما همکاری می‌کنند.


مدیر پیام‌رسان گپ در نشست «بررسی پیام‌رسان‌های ایرانی، کارآفرینی و خلاقیت» که با حضور فعالان و نخبگان علمی و فرهنگی در سالن کنفرانس دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) برگزار شد، مطالبی در مورد عملکرد و چالش‌های پیام‌رسان‌های ایرانی و نیز چشم‌انداز آن بیان کرد.
مهدی انجیدنی با ‌اشاره به فضاسازی‌های منفی در خصوص حفظ حریم خصوصی افراد در پیام‌رسان‌های داخلی، گفت: با وجود فضاسازی‌های منفی نزدیک به 10 میلیون نفر در پیام رسان‌های داخلی هویت خود را ثبت کرده‌اند.
وی با اشاره به خدمات پیام‌رسان گپ اظهار کرد: اطلاعات، خدمات، بازی و سرگرمی، چت دو نفره و ایجاد گروه، کسب درآمد، کیف پول همراه، ارسال و درخواست وجه و ارسال عکس و ویدئو از ویژگی‌های این پیام‌رسان داخلی است.
 انجیدنی تصریح کرد: این پیام‌رسان تنها پروژه‌ای است که به صورت خصوصی اداره می‌شود و بر خلاف سایر پیام رسان‌های دارای طرح تجاری بوده و سیاستش تجاری است.
وی ادامه داد: 50 نیروی رسمی و قراردادی در این پیام‌رسان مشغول به فعالیت هستند و تعدادی نیز در حوزه‌های مختلف از جمله تولید محتوا و برنامه‌نویسی به صورت غیر مستقیم با ما همکاری می‌کنند.
انجیدنی با اشاره به اینکه ما باید برای پایداری کسب و کار تلاش کنیم، افزود: کل پیام رسان‌های دنیا از سه روش حفاظت از اطلاعات کشور همانند پیام‌رسان‌های بومی اروپا، جلوگیری از خروج اطلاعات و پرداخت هزینه از سوی کشورها و تجارت و خرید و فروش کسب درآمد می‌کنند.
وی اظهار کرد: امکاناتی در راستای ارتقای کسب و کار در پیام رسان گپ ایجاد شده است و جذب استارتاپ‌ها از اهداف و دغدغه‌های اصلی ماست. با جذب استارتاپ‌ها تعداد مشاغل به صورت سیستماتیک افزایش یافته و کسب و کار گسترش می‎یابد.
مدیر پیام‌رسان گپ، به معضلات کسب و کار فضای مجازی و فراهم آمدن زمینه جرم و رشد بزهکاری در این گونه فضاها اشاره کرد و گفت: انواع و اقسام کلاهبرداری‌های میلیونی در فضاهای مجازی انجام می‌شود که از هیچ طریقی قابل پیگیری و شناسایی نیست. در پیام‌رسان گپ، تمام پرداخت‌ها قابل شناسایی و مشخص است و ما تنها به عنوان واسطه بین خریدار و فروشنده عمل می‌کنیم.
وی خاطرنشان کرد: پیام‌رسان‌ها تجمیع‌کننده کسب و کارها هستند و کسب و کار راحت‌تر صورت می‌گیرد.کسانی برنده و موفق می شوند که بستر کسب و کار را به صورت تجمیع کالا و خدمات انجام دهند.

ارسال نظر


captcha
آخرین اخبار